Українська правда
Історична правда
КОМЕНТАРІ - 248
Cjnybr _ 11.11.2010 21:40
Ой, гарні справи! То дівізія "Галичина" воювала за незалежну Україну?! Тоді пам"ятника Гітлеру і Гебєльсу негайно до Львова!! Рядом з Бандерою! Тільки трохи нижче.....
Donna _ 11.11.2010 21:15
This is a really good article. Both, West- and East Ukrainians, need such objective opinions from not involved experts. Just to know the truth and not the propaganda.
lemberg 60 _ 11.11.2010 21:02
Maugli_:

wolchara:
lemberg 60:
. Жив би я в той час, то служити в дивізію пішов би. Автор молодець.
Ну вон как здорово спелись автор, выступающий якобы за примирение, и откровеный фашист.
Зомбінька... Спробуй напружитися і зрозуміти одну річ (ну, ти-то не зрозумієш, але воно і не зовсім для тебе пишеться...). Не кожен,, хто воював проти нацистів, були комуністами. Так само не кожен, хто є готовий стати на боротьбу з російським шовінізмом, є нацистом.
+++
100%
Maugli_ _ 11.11.2010 20:58
olexa_k:
А як на мене - він усе правильно пише.
(знизавши плечима) А як на мене - ні. Типова троллевска поведінка - нескінченне повторення тих самих текстів, ctrl-c/ctrl-v.

Безглузді спроби підмінити собою закон.
===
"Зауважте, що "об'єкт культурної спадщини" це не обов'язково "пам'ятка", тобто, не обов'язково офіційно оформлене і взяте під державну охорону місце."
===
Це що, пан Буркун буде на власний розсуд визначати, де саме ці "об"єкти культурною спадщини", а де громадяни України мають право встромити лопату в землю? Та, взагалі, про що тут балакати...таварісчей же не "культурна спадщина" хвилює. А те, щоб українці і далі не мали права знати свою історію. Автор статті "винен" у тому, що наважився згадати "Галичину". Все інше - фарисейство.
olexa_k _ 11.11.2010 20:29
Maugli_:
Shiver2005:
Burkun, ви типовий представник бюрократії.
Ні, це тролль. Він працює тут. Гадаю, варто просто не зважати на нього.
__________________________________________________
А як на мене - він усе правильно пише.
Burkun _ 11.11.2010 20:23
Maugli_:
а на закон?
Maugli_ _ 11.11.2010 20:18
Shiver2005:
Burkun, ви типовий представник бюрократії.
Ні, це тролль. Він працює тут. Гадаю, варто просто не зважати на нього.
Maugli_ _ 11.11.2010 20:16
wolchara:
lemberg 60:
. Жив би я в той час, то служити в дивізію пішов би. Автор молодець.
Ну вон как здорово спелись автор, выступающий якобы за примирение, и откровеный фашист.
Зомбінька... Спробуй напружитися і зрозуміти одну річ (ну, ти-то не зрозумієш, але воно і не зовсім для тебе пишеться...). Не кожен,, хто воював проти нацистів, були комуністами. Так само не кожен, хто є готовий стати на боротьбу з російським шовінізмом, є нацистом.
wolchara _ 11.11.2010 20:11
lemberg 60:
. Жив би я в той час, то служити в дивізію пішов би. Автор молодець.
Ну вон как здорово спелись автор, выступающий якобы за примирение, и откровеный фашист.
Burkun _ 11.11.2010 19:55
lemberg 60:
"Чрн.арх. риються і без цих статей", але знають, що це злочин і щоразу, коли попадаються, плетуть казки про "загублений вчора тут годинник" і т. п. спитайте справжніх археологів - вони Вам розкажуть.

а "краєзнавцеві" Павло Солодьку все в кайф - він озброюється металошукачем, друзями з правильними "корочками" і їде "вивчати історію". себто шмонати культурний шар під глибокодумні роздуми про Другу Світову, "Галичину", котел під Бродами. отже, можна? отже, нічого страшного? а закон... та ну його, цей закон... он Янукович "Межигір'я" поцупив - і нічого. а тут якісь окопи...
Burkun _ 11.11.2010 19:32
Shiver2005:
ні, я просто нелюблю злодіїв і їхніх вільних чи невільних пі-арників. якщо хочеться красти, але закон і суспільні норми це забороняють, то треба себе стримувати. або відповідати, чого Павло Солодько так і досі по суті і не зробив. це ганьба для "Української правди"!
Shiver2005 _ 11.11.2010 19:27
Burkun, ви типовий представник бюрократії.
lemberg 60 _ 11.11.2010 19:27
А в мене дивізійники викликають повагу: воювали на фронті у формі зі зброєю в руках на своїй землі за свою землю і не їх вина що фюрер дав наказ на створення дивізій Гімлеру а не Гальдеру, чи якомусь Браухічу. Які б савєти двигали б арГументи, якби б вони не були б СС? А яка б тут стояла б ваніща, якби вони воювали б під Харковом або Москвою. Жив би я в той час, то служити в дивізію пішов би. Автор молодець, а на Буркуна, раджу, наплювати. Я статтю прочитав і чомусь за лопатою не побіг і рити землю в лісах не збираюсь. Чрн.арх. риються і без цих статей.
vpt _ 11.11.2010 19:19
Matthew:

А разница есть. В СССР не было лагерей смерти.
А как бы Вы назвали Бутугычаг?
Burkun _ 11.11.2010 19:18
Maugli_:
ні. пан є прихильником дотримання українського законодавства, зокрема пам"яткоохоронного. і противником всіх різновидів клептоманів, включаючи патріотичний
Maugli_ _ 11.11.2010 19:16
Burkun:
я повторюватиму це стільки разів, скільки буде потрібно
Пан є троллем?
Burkun _ 11.11.2010 19:15
так і не дочекався відповіді по суті: чому Ви демонстративно пропагуєте протиправну діяльність і цим дискредитуєте поважне демократичне інтернет-видання?

я повторюватиму це стільки разів, скільки буде потрібно
Maugli_ _ 11.11.2010 19:13
Matthew:
Да, во время путешествий по Западной Украине я понял, что на смену Ленину пришли Бандера и Шухевич.
Так. Проти пам"яті народу навіть радянська пропаганда виявилася безсилою.
Burkun _ 11.11.2010 19:12
4. Та сама стаття стосовно об'єктів культурної спадщини обіцяє вже покарання "штрафом до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох
років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого".

Це все про вас, Павле Солодько, Андрію і Світлано Кухтаруки.

5. Ви до всього ще й невіглас. Першою українською дивізією 14-та гренадерська дивізія СС стала аж у квітні 1945 року - після де-факто повного знищення під Бродами влітку 1944-го і наступного повного переформування.

Цікава "історична правда" виходить, нічого не скажеш...

Іван Дивний, відповідальний редактор сайту "Відлуння віків" (http://www.pamjatky.org.ua, Українське товариство охорони пам'яток історії та культури)
Burkun _ 11.11.2010 19:12
Зауважте, що "об'єкт культурної спадщини" це не обов'язково "пам'ятка", тобто, не обов'язково офіційно оформлене і взяте під державну охорону місце. Це все, що стосується нашої багатостраждальної історії - зокрема, місця боїв під Бродами, які безсоромно грабуються у "приватні колекції такими, як Ви у процесі "патріотичного туризму". Як журналіст, Ви мали б звертати увaгу суспільства і держави на ці неподобства, натомість, Ви - на протилежному боці барикад.

3. Стаття 298 Кримінального Кодексу України говорить: "Незаконне проведення археологічних розвідок, розкопок, інших земляних чи підводних робіт на об'єкті археологічної спадщини - караються штрафом до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого" (Частина 1).



АВТОРИЗАЦІЯ
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter