Спецпроект

Одеський музей морського флоту буде відновлювати автор винного фонтану. ФОТО

Розробка концепції відтворення Одеського музею Морського флоту доручено швейцарському дизайнерові Хуго Шеру - автору Центру вина в м. Шабо Білгород-Дністровського району Одеської області, і музею Російського Шампанського дому "Абрау-Дюрсо", - із залученням Міхаеля Цайфанга, представника німецької компанії molitor GmBH Berlin.

Про це пише misto.odessa.ua.

Фахівці мають великий досвід виконання подібних робіт.

Начальник облуправління охорони об'єктів культурної спадщини Наталія Штербуль зазначила, що обласна державна адміністрація спільно з представниками музею вже провела низку переговорів зі швейцарською та німецькою сторонами.

За словами Наталії Штербуль, наразі підготовлені попередні пропозиції щодо етапів і термінів виконання робіт, визначаються умови співпраці, визначено основний напрямок розробки концепції відтворення музею.

Після розробки концепції, документ буде представлений на громадські обговорення, під час яких жителі Одеського регіону зможуть висловити своє ставлення до представленого проекту з реконструкції музею.

Хуго Шер народився в 1952-му році в швейцарській Люцерні. Закінчив педагогічний коледж, школу дизайну і паризьку Академію де ла Гранд Шомьєр. Автор проектів будівлі адміністрації кантону Обвальден, винного готелю LOISIUM в Австрії, музею історії Люцерна, Центру вина в селі Шабо під Одесою, музею Російського Шампанського дому "Абрау-Дюрсо".

Хуго Шер

У 1995-му році одружився на українці Ірині Ткаченко, в 2005-му емігрував в Україну. Живе в Одесі.

Фонтан Діоніса в Шабо

Міхаель Цайфанг - співзасновник німецької компанії Molitor GmBH Berl, що займається дизайном, архітектурним проектуванням і організацією виставок і музейних експозицій. Компанія працювала над інтер'єрами та експозиціями музею міста Хамельн (того самого, де народилася легенда про щуролова), Німецького музею технологій, Комп'ютерного музею в Кілі, берлінських музеїв кіно і речей.

Музей кіно в Берліні

Ще в грудні стало відомо, що облдержадміністрація взяла на себе відновлення Одеського музею морського флоту. Ремонт згорілого музею обійдеться в 18 мільйонів гривень.

Як гетьман Скоропадський 8 років водив за носа чекістів

Операція ГПУ УССР під назвою "Т-3" розтягнулася в часі майже на десять років. Чекісти встановили оперативний контакт з генерал-хорунжим Армії УНР Миколою Гоголем-Яновським. Його контакти і листування з Сергієм Шеметом, провідним діячом гетьманського руху за кордоном, наближеною до гетьмана особою і багаторічним особистим секретарем Павла Скоропадського, неабияк зацікавили чекістів. В ГПУ йому дали оперативне псевдо "Українець".

Військовий цвинтар у Львові. Що стало предметом суперечки

Львів майже щодня прощається із загиблими захисниками. На Марсовому полі вже поховані близько 800 Героїв, які віддали своє життя у російсько-українській війні. Це місце стало символом відваги й самопожертви, що нагадує про високу плату за свободу. У Львівській міськраді оголосили конкурс та обрали проєкт військового цвинтаря, який має стати місцем "сили та спокою". Натомість у місті почалися жваві суперечки щодо вибору проєкту-переможця.

8 травня 2024 - Кінець Другої світової війни та війна Росії проти України

У Німеччині та на Заході панувало переконання, що висновок із Другої світової війни - через велику кількість жертв та страждань, у Європі ніколи знов не має бути війни - поділяє так само й Росія. При цьому ігнорували, що ще в часи СРСР цей погляд був лише частиною вшанування пам'яті, яку затьмарювало сприйняття війни як тріумфальної перемоги над фашизмом. Страждання й жертви серед військових і цивільних не сприймались в якості застереження від нової війни, насамперед вони слугували підкресленню величі та значимості радянської держави.

Пам’ять про Голокост як зброя гібридної війни

Однією з цілей російського вторгнення було проголошено "денацифікацію України" – ліквідацію "режиму, який глорифікує нацистських поплічників", що автоматично означає співвідповідальність за Голокост. Надалі трагедії сучасної війни почнуть затьмарювати у пам'яті людей трагедії ХХ сторіччя. Це призведе до абсолютно іншого виміру конкуренції пам'ятей, яка до цього обмежувалася жертвами тоталітарних режимів минулого.