Вечір, присвячений Стусу, Тихому, Литвину, Марченку

Київський Будинок вчителя запрошує на літературно-мистецький вечір "Осінній зорепад: світло Стуса, Тихого, Литвина, Марченка".

Про це повідомляють організатори заходу.

Вечір присвячений життю і боротьбі Василя Стуса, Олекси Тихого, Юрія Литвина, Валерія Марченка. Їхня історія наводить на думку, що правда підтверджується готовністю працювати для її утвердження і загинути за неї.

Ці люди не поривалися на страту, вони хотіли жити і працювати. Але, окрім дипломів, вони мали ще особливий дар від Бога - відчуття правди життя. І ніщо з того, що ними було зроблено, не пропадає безслідно.

У програмі:

- Євген Сверстюк: "Постаті в історії: що значить рівняти путі Господні?";

- Тарас Компаніченко і гурт "Хорея козацька";

- читання творів Стуса, Тихого, Литвина, Марченка;

- спогади, музика, співана поезія.

Вхід вільний.

Бабин Яр. Дорога смерті

Назустріч бігли якісь люди: "Швидше! Швидше! Ешелони чекають!" Потім повз натовп проїхали вантажівки. Вантажівки були наповнені якимись речами. На речах сиділи німці, грали на губних гармошках, весело реготали. "Це нас дещо заспокоїло: хіба можна так реготати, коли там вбивають людей?"

Городниця: від унікального скарбу до давньоруського городища

У Городниці на Житомирщині, де в кінці серпня знайшли унікальний тисячолітній скарб із 38 срібниками, археологи виявили невідоме досі давньоруське городище

Осмислений рух до голодовбивства. Як Сталін йшов до «великого переламу»

Останнім часом посилюються спроби влади РФ виправдати Сталіна щодо Великого голоду на досить своєрідному ґрунті – мовляв, оступився, наробив дурниць через недосвідченість.

Чи можна принизити Генія?

Наші предки жили у світі, відмінному від нашого. У світі, де Добро і Зло, Герой і Лиходій були чітко розділені і знаходились у постійному непримиренному антагонізмі. Релігійна свідомість вимагала устремління до святості, і навіть її антипод – комуністичний атеїзм у ХХ-му столітті змушений був на місце Святого письма встановити "Моральний кодекс будівника комунізму", який формально мало чим відрізнявся від загальноприйнятих моральних норм і так само вимагав від людини чітко визначеної громадянської позиції, моральної чистоти і принциповості.