В Росії хочуть запровадити національність "Козаки"

На 26 січня в Ростові заплановано проведення козачого мітингу. Керівництво військового козачого товариства "Всевелике військо Донське" (ВКО ВВД) дистанціювалося від організаторів заходу.

Як заявив "Росбалтy" заступник військового отамана Віктор Дем'яненко, реєстрові козаки до нього непричетні.

"Організаторами мітингу є якісь козаки. ВКО "Всевелике військо Донське" не має стосунку до цього заходу. Я буду присутній на ньому, але як спостерігач", - уточнив Віктор Дем'яненко.

 

На мітингу в парку Собіно від імені козаків Дону, Терека, Кубані та Яїка передбачається прийняти резолюцію, звернену до президента і уряду РФ.

Учасники мітингу мають намір вимагати внести в розділ 3-го Загальноросійського класифікатора інформації про населення "Національності" - "Народи і етнічні групи Російської Федерації" зміни, додавши під номером 26 (в алфавітному порядку) народ "Козаки".

"В жодному разі не повинно бути гасел типу: "Даєш Донську козачу Республіку", "Слава Казакії", "Казакія для козаків" тощо і тим більше "Росія - для росіян" та інша хр*нь, - ідеться у зверненні організаторів, опублікованому в соцмережах. - Організатори вимагають від козаків чіткого дотримання цілей, вказаних в резолюції. Не ведіться на провокації, дотримуйтесь порядка і дисципліни, мирно реагуйте на можливі спроби влади втрутитися в проведення заходу. Не повинно бути ані бійок, ані нецензурної мови, екстремістських, сепаратистських і політичних гасел!"

Особливу увагу організатори мітингу надають питанням безпеки заходу.

"Жодної реєстрової форми та форми у принципі! Вітається національний одяг або його окремі елементи, тобто папахи, кубанки, шаровари з лампасами, бешмети, черкески, бурки, чекменя. Жодних кітелів, формених піджаків, погонів, еполет і аксельбантів, медалей за взяття Трої і орденів за греко-перську війну! Військові прапори і загальнонаціональний вітаються. Від баклановських чорних прапорів утримайтеся! На пояси шашки і кинджали не чіпляти! Ба більше, жодних пістолетів (навіть травматики), ножів, кастетів, викруток, зубочисток, шокерів, світлових мечів та іншої зброї бути не повинно, навіть нагайок! ", - підкреслюють організатори. 

Читайте також: "Російські козаки на службі у нацистів"

 

Ігор Калинець: «Для мене поезія мала бути загадкою, яку слід відгадати, розшифрувати"

Іноді мене запитують, чи я шкодую, що моє життя так склалося. Мені здається, що ні. Не мало б воно тоді смислу, якби я не перейшов через те все, якби не було тих 60-х, ув’язнення у 70-ті, того піднесення національного — всі ті події допомогли мені відчути, що я щось значу, що я щось зробив, що я комусь потрібен власне таким, яким я є в даний момент. Мені здається, що то і є сенс мого життя.

Петро Франко. Таємниці життя і смерті

28 червня 1890 року народився наймолодший із трьох синів Івана Франка – Петро. В історію визвольної боротьби він увійшов як один із засновників української скаутської організації "Пласт", хоробрий старшина Легіону Українських січових стрільців, командант летунського відділу Української Галицької армії. Для сталінського ж режиму він став небезпечним ворогом народу, якого ліквідували, ймовірно, у перші дні німецько-радянської війни.

Напади Бурундая та їхні наслідки. Уривок із книги "Король Руси Данило Романович" Даріуша Домбровського

Данило Романович, перший король Руси, – одна з головних постатей історії України. Подолавши численних внутрішніх та зовнішніх ворогів, Данило утвердився як один із найвпливовіших володарів Центрально-Східної Європи. Книжка Даріуша Домбровського – найповніша сьогодні біографія Данила Романовича. Ґрунтуючись на багатьох джерелах, автор не лише докладно реконструює життєвий шлях цього видатного державця, а й переконливо вписує його постать у європейський політичний ландшафт.

Суд над дітьми. Ольга Попадин – про молодь ОУН, два арешти і розстріл друзів

17-річна гімназистка зі Львова Ольга Попадин була однією з підсудних на "Процесі 59-ти". Енкаведисти не робили жодних пільг неповнолітнім — лупцювали, знущалися. Про це пані Ольга розповідала в інтерв'ю "Локальній історії". З її спогадів, показова розправа обернулася на протест — молоді арештанти під час суду заманіфестували несприйняття окупаційної влади, а оголошення вироку зустріли виконанням українського гімну.