Житомир і пам’ятник Героям Небесної Сотні. Поліція оприлюднила відео, на якому видно обличчя зловмисника. ВІДЕО

У Житомирі невідомий в ніч проти 15 березня пошкодив пам’ятник Героям Небесної Сотні, відеокамери зафіксували молодика, який розбив каменем частину меморіалу.

Про це повідомляє The Бабель.

 

Поліція області вже отримала відеозаписи з камери спостереження, на яких видно зловмисника. Зокрема, було зафіксовано, як молодик підходить до меморіалу й умисно б'є каменем по його частинах. На відео також видно обличчя вандала.

Також встановлено точний час правопорушення — 14 березня 08:59.

Наразі поліцейські встановлюють особу вандала і закликають місцевих мешканців, які впізнали молодика, повідомити правоохоронцям.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.