Кожен п’ятий молодий американець вважає Голокост міфом

Серед опитаних 20% американців віком 18-29 років заявили, що Голокост – це міф.

Про це пише The Economist.

Серед опитаних 20% американців віком 18-29 років заявили, що Голокост – це міф. Такої ж думки дотримуються 8% опитаних американців віком 30-44 роки. 30% американців молодого віку заявили, що не знають, чи є Голокост міфом.

Окрім цього, чимало опитаних вважають, що євреї мають занадто велику владу у Сполучених Штатах, зазначається, що частіше подібну думку висловлюють саме молоді американці ніж ті, хто старше 65 років (28% проти 6%).

У виданні наголосили, що рівень обізнаності про Голокост не залежить від рівня освіти, оскільки серед тих, хто назвав Голокост міфом, є респонденти всіх рівнів освіти.

Водночас вплинути на думку людей можуть соціальні мережі.

Антисемітизм зростає і серед інших демографічних груп. Те саме опитування показало, що 27% темношкірих респондентів і 19% латиноамериканців вважають, що євреї мають занадто велику владу в Америці, у порівнянні з 13% білих респондентів, які так вважають.

 

"Ми створюємо культуру пам’яті в Україні", - Гаяне Авакян

Інтерв’ю зі співзасновницею Платформи пам’яті "Меморіал" Гаяне Авакян для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

Перешкодити єднанню ОУН із сіоністами. "Активні заходи" кдб

На початку 1970-х років із закордонних резидентур кдб срср надійшла низка документів, у яких зверталася увага на нову тенденцію в середовищі емігрантських центрів. Йшлося про те, що оунівці і сіоністи, попри здавалося б ідеологічні та інші розбіжності, почали об’єднуватися для спільної боротьби проти політики срср. Про те, як кдб намагався перешкодити такому єднанню, розповідають розсекречені документи з архіву Служби зовнішньої розвідки України.

Полон як тінь війни

Українська історія нерозривно пов'язана з війнами й боротьбою за незалежність. В усіх цих конфліктах українці опинялися в полоні: від часів визвольних змагань початку ХХ століття до сучасної війни проти Росії. Тема полону є не лише правовою чи військовою проблемою, а й історико-культурним дзеркалом епохи: вона відображає стан гуманістичних цінностей, культуру дотримання міжнародних норм і характер політичних режимів.

Тімоті Снайдер: Глобальна ініціатива у пошуках історичної правди

"Історія не є воюючою стороною. Завдання будь-якої серйозної історії, включно з таким проєктом як цей, — дійти до правди. А правда завжди цікавіша за міф. Правда демократична в той спосіб, у який міф бути не може, бо міф вимагає покори, міф вимагає відсутності сумнівів. Історична правда нагадує нам, що життя — це не стільки впевненість у чомусь хибному, скільки постійно зростаюче знання про різні речі, які можуть бути правдивими. Тому я не сумніваюся, що наприкінці цього проєкту люди в Україні і по всьому світі, будуть набагато краще підготовлені до боротьби з російською пропагандою, ніж зараз".