В Росії відкрили "Сталінський центр"

Російські комуністи з міста Пенза відкрили "науково-історичний і культурний "Сталінський центр".

Про це повідомляє "Інтерфакс" з посиланням на першого секретаря обкому КПРФ Ґєорґія Камнєва.

За його словами, "мета створення центру - популяризація та актуалізація тих практик, які застосовувалися в сталінські часи і які актуальні і зараз".

Камнєв також повідомив, що до відкриття "Сталінського центру" була підготовлена ​​фотовиставка, а також встановлені два агітаційних куба, присвячених діяльності Сталіна.

 

Щодо "культурного напрямку", то йдеться про "вивчення та пропаганду культурної спадщини 1924-1953 років, пропаганду морально-етичних норм радянського суспільства і протидія розкладницькому впливу постмодернізму в культурі та мистецтві".

"Тільки радянський спосіб є альтернативою сучасній культурі споживання", - зазначив Камнєв.

Інші матеріали за темами СТАЛІН та ІДІОТИ

Биківнянський меморіал: пам'ять про вбитих заради живих

30 квітня 1995 року громадський діяч, один із фундаторів Українського товариства "Меморіал", багаторічний дослідник Биківні Микола Лисенко занотував у своєму щоденнику: "30-го, в неділю, відбулося відкриття Меморіального комплексу на Биківнянських могилах. Це за поданням т-ва "Меморіал" та інституту історії України. Відкривав Київський мер Леонід Косаківський, але людей було небагато. Ми були там усією родиною з 9 до 13 год."

Операція «Вісла»: геноцид, воєнний злочин чи етнічна чистка

Чим була операція «Вісла»? Хто повинен відповідати за кривду, заподіяну українцям Закерзоння 1947 року? Чи варто Україні «симетрично» відповідати на політичні рішення чинної влади Польщі, проголошуючи геноцидом дії комуністичної польської влади проти мешканців українських етнічних територій, що відійшли до Республіки Польща після Другої світової війни? Спробуймо дати кваліфікацію подіям операції «Вісла», виходячи не з емоцій та політичної кон’юнктури, а з позиції норм міжнародного права.

"Я аж ніяк не українофіл". Фрагмент із книжки "Розділена династія" Фабіана Бауманна

Несподіваний погляд на націоналізм: не як історичну неминучість, а як усвідомлений політичний вибір, — пропонує у книжці "Розділена династія" швейцарський історик Фабіан Бауманн. Він досліджує долю київської родини Шульгиних, яка менш ніж за пів століття розділилася на дві протилежні національні гілки: російську та українську. Революція 1917 року остаточно розмежувала Шульгиних: один із них загинув у бою під Крутами, захищаючи Українську Народну Республіку, а другий — воював проти неї.

Найбільша мрія у житті

– Володю, а яка у Вас найбільша мрія в житті? – Жанно, – кажу, – я хочу, щоб Україна була незалежною! Вона подивилася на мене, як на психічнохворого. Звісно, вона знала, що в університеті десь є якісь «божевільні націоналісти», але на філфаці, а не на мехматі.