Спецпроект

Шоста канадська провінція визнала Голодомор геноцидом

Законодавча асамблея канадської провінції Британська Колумбія ухвалила Закон про День пам’яті українського Голодомору, який визнає геноцидом штучний голод 1932-33 років. Голосування пройшло 29 жовтня.

Про це повідомило посольство України в Канаді.

 
Будівля Законодавчої асамблеї провінції Британська Колумбія

"Голодомор був навмисно спланованим та здійсненим радянським режимом, щоб системно знищити прагнення українського народу до вільної та незалежної України", – йдеться у документі. 

Закон встановлює, що кожну четверту суботу листопада Британська Колумбія офіційно відзначатиме День пам'яті жертв Голодомору в Україні та геноциду.  

Як зазначає канадське видання Vicnews, проект розробив депутат від "Зеленої партії Британської Колумбії" Ендрю Уівер.

"Мій дід та його родина пережили Голодомор. Він та його дружина разом з моєю матір'ю та її побратимами після Другої світової війни вирушили до Канади", - розповів він.

Британська Колумбія стала шостою провінцією Канади, що визнала Голодомор актом геноциду. На державному рівні закон про Голодомор діє у Канаді з 2008 року.

Місця (не)пам’яті про розстріляних євреїв Берестечка

«Нами розчинять, а вами замісять», – промовив старий єврей невідомо до кого, крокуючи разом з іншими берестюками юдейської віри до ґетто повз хату на міському роздоріжжі.

Пастор з Майдану Ральф-Ґергард Гаска

Якщо ці події нас чомусь навчають, то ось чому: перед силою цих багатьох «маленьких» людей, які з вірою у Господа ідуть своїми дорогами, не встоять жодні тирани і диктатори, і всі самозакохані та байдужі можновладці мають боятися їх, бо не вони переможуть.

Щоденник Майдану. Про що ми тоді думали

"Ладно, давайте серьезно. Вот кто сегодня до полуночи готов выйти на Майдан? Лайки не считаются. Только комментарии под этим постом со словами "Я готов". Как только наберется больше тысячи, будем организовываться".

Хто вбив Галю?

Нещодавно в українському медіа-просторі з’явилася стаття Наталії Крестовської, присвячена різноманітним видам історичних фейків та методам боротьби з ними на прикладі поширених в сучасному українському суспільстві міфах.
Ще одна фейк-фольк-хісторі, що періодично набуває популярності в українському суспільстві – це «істинний» варіант широковідомої народної пісні про Галю «Їхали козаки із Дону додому».