Що буде із закритим Будинком учителя — Кличко розповів про майбутнє будівлі

Столична влада готує проєкт з реконструкції Будинку учителя.

Про це сказав мер Києва Віталій Кличко під час засідання Київради, повідомляє кореспондент Укрінформу.

 

"Ми були вимушені закрити Будинок вчителя. Йому більше 100 років, жодного разу реконструкції не було, там дерев'яне перекриття. Будинок знаходиться в аварійному стані. Експерти кажуть, що обов'язково там має бути реконструкція.

Зараз розробляється проєкт. Як тільки буде проєкт, ми зможемо сказати кошторис. Це буде непроста реконструкція і реставрація будинку", - зазначив Кличко.

За його словами, орієнтовна вартість – близько мільярда гривень, однак точні цифри можна буде назвати, коли буде готовий проєкт реконструкції.


Споруда Київського міського будинку вчителя є пам'яткою архітектури, історії, культури, історичного середовища національного значення, яку було побудовано 1910-1911 роках.

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище