У США під відомою картиною Пікассо знайшли прихований ескіз. ФОТО

Група мистецтвознавців із Інституту мистецтв у Чикаго знайшла під відомою картиною «Still Life» іспанського художника Пабло Пікассо прихований ескіз.

Про це повідомляє портал Live Science.

 
Фото: Photo courtesy Art Institute of Chicago

"Прихований ескіз Пабло Пікассо був знайдений під однією з абстрактних картин художника під назвою "Still Life"", - йдеться у повідомленні.

Як повідомляє портал, група американських мистецтвознавців захотіли детальніше подивитися на картину, аби краще дослідити шари фарби та місця, де вона була трошки пом'ята.

 
Фото: Photo courtesy Art Institute of Chicago

Під час сканування картини інфрачервоним рентгеном, вони побачили, що за картиною щось приховане. Після того, як експерти вийняли картину з рамки, вони побачили ескіз Пікассо, на якому зображений предмет схожий на стілець або стіл.

Експерти впевнені, що захований ескіз належить саме Пікассо, адже у Музеї мистецтв у шведському Гетеборзі знаходиться схожа картина.


Як відомо, іспанський художний Пабло Пікассо вважається одним із найвидатніших митців ХХ-го століття. Він намалював тисячі картин, проте, його найвідомішим твором вважається "Герніка" від 1937 року.

Рятівники євреїв з Галичини. Ким вони були, та як живуть їх родини сьогодні

За даними Меморіального комплексу історії Голокосту Яд Вашем та за підрахунками Єврейської конфедерації України, на Львівщині відомо 1009 випадків, а на Івано-Франківщині 246 випадків, у яких рятівники були визнані Праведниками народів Світу з України. І це лише з українського списку Праведників народів Світу. Також, є польській перелік тих, хто рятував євреїв на Львівщині та Станіславщині

Україна, Європа і пам’ять про Голокост

Ідеться не тільки про відновлення честі України перед лицем російського паплюження. Українська політика ЄС та історична свідомість Європи мають не меншу потребу в з’ясуванні правди про Голокост в Україні, ніж самі українці.

Тоні Джадт. «Проблема зла» у повоєнній Європі

Цілковите виснаження всіх європейських країн — і переможців, і переможених — не залишало ілюзій про славу боротьби та честь смерті. Натомість залишалося вельми поширене знання про брутальність та злочин небаченого розмаху. Для такої пильної спостерігачки, як Арендт, самоочевидними були нав’язливі питання, що постали перед усім континентом: як людські істоти могли зробити таке одне з одними, та навіть ще гостріше — як і чому один європейський народ (німці) знищував інший (євреїв). Ось про що їй йшлося у вислові «проблема зла».

Війна за «Золото Криму»

Цю війну Крим уже програв. І програв не тоді, коли чотири кримські музеї програли в Амстердамі суд про повернення виставки «Крим – золотий острів у Чорному морі», а набагато раніше. Але зрозумілим це стає лише зараз