У Маріуполі чоловік напав на синагогу з сокирою. ФОТО

Правоохоронці розшукують чоловіка, який напав на синагогу в Маріуполі Донецької області.

Про це Укрінформу повідомили у пресслужбі поліції Донецької області.

 

"Факт був такий. На місце події виїхала слідчо-оперативна група, кінологи, весь особовий склад піднято по тривозі. Розшукуємо зловмисника, є його опис і прикмети", - зазначили в поліції.

 

Раніше головний рабин України Моше Реувена Азман повідомив у Facebook, що 28 липня на синагогу Маріуполя було скоєно напад.

 

За його словами, після ранкової молитви в синагогу ввійшов невідомий з сокирою, який напав на охоронця, який вийшов назустріч, і завдав йому кілька ударів сокирою, зав'язалася бійка.

 

Незважаючи на отримані поранення, охоронцю вдалося обеззброїти зловмисника. Але тому вдалося втекти.

 

За словами головного рабина України, правоохоронці проводять розшук цього чоловіка, ведеться слідство.

 

"Ми створюємо культуру пам’яті в Україні", - Гаяне Авакян

Інтерв’ю зі співзасновницею Платформи пам’яті "Меморіал" Гаяне Авакян для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

Перешкодити єднанню ОУН із сіоністами. "Активні заходи" кдб

На початку 1970-х років із закордонних резидентур кдб срср надійшла низка документів, у яких зверталася увага на нову тенденцію в середовищі емігрантських центрів. Йшлося про те, що оунівці і сіоністи, попри здавалося б ідеологічні та інші розбіжності, почали об’єднуватися для спільної боротьби проти політики срср. Про те, як кдб намагався перешкодити такому єднанню, розповідають розсекречені документи з архіву Служби зовнішньої розвідки України.

Полон як тінь війни

Українська історія нерозривно пов'язана з війнами й боротьбою за незалежність. В усіх цих конфліктах українці опинялися в полоні: від часів визвольних змагань початку ХХ століття до сучасної війни проти Росії. Тема полону є не лише правовою чи військовою проблемою, а й історико-культурним дзеркалом епохи: вона відображає стан гуманістичних цінностей, культуру дотримання міжнародних норм і характер політичних режимів.

Тімоті Снайдер: Глобальна ініціатива у пошуках історичної правди

"Історія не є воюючою стороною. Завдання будь-якої серйозної історії, включно з таким проєктом як цей, — дійти до правди. А правда завжди цікавіша за міф. Правда демократична в той спосіб, у який міф бути не може, бо міф вимагає покори, міф вимагає відсутності сумнівів. Історична правда нагадує нам, що життя — це не стільки впевненість у чомусь хибному, скільки постійно зростаюче знання про різні речі, які можуть бути правдивими. Тому я не сумніваюся, що наприкінці цього проєкту люди в Україні і по всьому світі, будуть набагато краще підготовлені до боротьби з російською пропагандою, ніж зараз".