Спецпроект

З Прип'яті зроблять віртуальний музей

Прип'ять хочуть зберегти у віртуальному просторі. Про це Історичній Правді заявив президент МГО "Центр Прип'ять" Олександр Сирота.

"Найімовірніше, Прип'ять зруйнується, як це не сумно. Ми хочемо зберегти Прип'ять хоча б у віртуальному просторі, тому зараз розробляємо своєрідний віртуальний музей", - сказав він.

 

За словами Сироти, всі наміри, які поки озвучувалися, це знесення міста.

12 лютого 2013 року на Чорнобильській атомній електростанції сталося часткове руйнування стінових панелей і частини легкої покрівлі машинного залу енергоблоку №4 Чорнобильської атомної електростанції над приміщеннями, які не обслуговуються. У зв'язку з цим будівництво об'єкту "Укриття" було призупинено.

Згідно з висновками комісій, які розслідували причини обвалу на ЧАЕС, інцидент "не створив небезпеки для здоров'я і життя, не створив небезпеки для навколишнього середовища, не призвів до зупинки роботи виробництва і аварією не вважається".

Як виглядає віртуальний музей міста Прип'ять, дивіться у розділі "Відео"

 

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище