Нацбанк запускає електронний аукціон з продажу пам’ятних монет

Національний банк започатковує пілотний проєкт з проведення динамічних аукціонів із продажу пам’ятних монет України.

Про це повідомляє пресслужба регулятора.

Світлина ілюстративна
Світлина ілюстративна

"Цей пілот тестуватиметься у межах застосування нових підходів до реалізації нумізматичної продукції Національного банку для: задоволення попиту широкого кола клієнтів (банків, об'єднань нумізматів, окремих нумізматів, інших юридичних та фізичних осіб); осучаснення механізмів ціноутворення на нумізматичну продукцію", - йдеться в повідомленні.

Суть пілоту полягає у тому, що на етапі випуску нумізматичної продукції в обіг Національний банк проводитиме електронні аукціони із реалізації саме нових випусків.

Тобто учасники матимуть дистанційний доступ до торгів. Торги відбуватимуться на майданчику Універсальної товарної біржі "Контрактовий дім УМВБ" після уведення монет у обіг.

За результатами проведених торгів, Національний банк формуватиме ціну на свою продукцію та здійснюватиме її розподіл через інші канали продажу (on-line, банки-дистриб'ютори тощо). Ціна, що сформується у результаті торгів, використовуватиметься для подальшої реалізації.

На аукціони виставлятиметься частина від тиражу нумізматичної продукції (окремими лотами, із різною кількістю одиниць продукції в лоті). Переможці аукціонів оплачуватимуть лоти безготівково.

Забрати придбану продукцію вони зможуть у Національному банку (м. Київ, Контрактова площа, 2Б) за попереднім записом, щоб уникнути можливих одночасних скупчень у приміщеннях банку.

Старт динамічних аукціонів із продажу пам'ятних монет України має розпочатися з пам'ятної монети "Видубицький Свято-Михайлівський монастир" (срібло, нейзильбер).

Водночас, ураховуючи епідемічну ситуацію, що склалася через поширення коронавірусної хвороби COVID-19 та карантин, про кожний аукціон Національний банк повідомлятиме додатково (строки проведення, кількість монет/для продажу на аукціоні, склад лотів тощо).

Від газет до телесеріалів: 30 років еволюції політичної агітації в Україні

Протягом 30 років незалежності України політична агітація у нашій країні пройшла шлях від звичайних газет та інформаційних бюлетенів до телевізійних серіалів. З одного боку, постійних змін зазнавала форма агітації, з іншого — деякі елементи, як-от меседжі, у ній залишалися незмінними. Окрім того, з'явився окремий вид "агітації"—"гречкосійство", тобто підкуп виборців різними матеріальними й нематеріальними благами.

За два кроки до війни: Гляйвіцька провокація

31 серпня 1939 року. Невеличке сілезьке містечко Гляйвіц, Німеччина. Вечір. В одному з номерів готелю в центрі міста на застеленому ліжку лежить з закритими очима чоловік. Він вдягнутий і взутий. О 16-00 тишу номера прорізує вимогливий дзвінок телефону, який стоїть на столику біля ліжка. Не відкриваючи очей чоловік простягає руку, знімає трубку і підносить її до вуха. З трубки лунає добре знайомий йому голос: «Терміново передзвоніть!».

«Тройка» чи «Сєвєр»? – депортаційна операція початку квітня 1951 року

70 років тому на території України відбулася остання депортаційна операція, під час якої переважно зі Західної України було виселено 2 487 сімей куркулів, свідків Єгови та колишніх вояків армії Андерса

Черчилль-політик і Орвелл-письменник: дивовижні схожості двох культових особистостей

Мало хто знає, що здавалося б, нічим не пов’язані між собою Вінстон Черчилль та Джордж Орвелл мали насправді багато чого спільного. Обоє випередили свій час, обоє виступали борцями за свободу та демократію, а їхні ідеї, сформовані майже століття тому, залишаються гостро актуальними і дотепер.
Книжка «Черчилль і Орвелл. Битва за свободу», написана журналістом та воєнним кореспондентом Томасом Ріксом, вийшла друком у крафтовому видавництві «Лабораторія». Це порівняльна біографія двох видатних історичних постатей, які ніколи не зустрічались, однак захоплювались один одним на відстані.