Голова Держархівслужби викупив на аукціоні чергові архівні документи

Голова ДАСУ Анатолій Хромов вже не вперше рятує архівні документи купуючи їх на інтернет-аукціонах та передаючи до архіву.

"Нові врятовані справи для державних архівів!" - написав А. Хромов на своїй сторінці у Фейсбук.

 

"Друзі, продовжую улюблену вами рубрику про викуп мною архівних документів для поповнення фондів!

Знову передаю на зберігання до Державного архіву Одеської області ще 30 документів за 1936 рік, які сформовані у дві справи.

Це останні справи, віднайдені мною на інтернет-майданчиках стосовно Одеського заводу "Кінап", вони логічно та хронологічно продовжують передані раніше та поповнять Національний архівний фонд України!

Документи містять сотні прізвищ співробітників та безперечно стануть у нагоді всім, хто шукає своїх предків серед одеситів" - йдеться у повідомленні.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.