Спецпроект

Перемогу в 1/32 фіналу кубка фани "Манчестер Юнайтед" відзначили гімном СРСР

У Британії наприкінці матчу 1/32 фіналу Кубка Англії між командами "Манчестер Юнайтед" і "Ліверпуль" пролунав гімн Радянського Союзу.

Про це повідомляють "Українські Новини".

Буквально через кілька секунд після того, як свисток арбітра Говарда Вебба повідомив про перемогу господарів, з динаміків залунав гімн СРСР у виконанні військового хору неіснуючої нині держави.

Багато вболівальників "Манчестер Юнайтед" навіть не зрозуміли, в чому справа, але більш інформовані шанувальники клубу розповіли, що це пов'язано з одним із найбільших фанатських рухів клубу під назвою Red Army (червоний - клубний колір команди), а також тим фактом, що Манчестер позиціонує себе як робоче місто.

Тим часом, МЮ виграв зустріч із рахунком 1:0 і вийшов в 1/16 фіналу, де зустрінеться із "Саутгемптоном".

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище