Дирeкторці НМІУ погрожують прокляттям до сьомого коліна

Погрози накликати на себе і своїх нащадків родове прокляття до 7-го покоління отримала генеральний директор Національного музею історії України Тетяна Сосновська, якщо не припинить "розпалювати релігійну ворожнечу" та "принижувати християнську честь і гідність".

Відповідні "попередження" містяться в листі за підписом намісника Десятинного монастиря Різдва Пресвятої Богородиці УПЦ Московського патріархату архімандрита Гедеона Харона від 5 червня, який Сосновська опублікувала у себе на "Фейсбуці".

Лист надійшов у відповідь на прохання адміністрації НМІУ від 5 травня ц. р. демонтувати деякі розміщені ченцями на його території об'єкти, на встановленн яких музей не давав дозволу.

 

Архімандрит заявив, що вказані споруди є необхідними для здійснення релігійних обрядів, а їх демонтаж сприйматиметься вірянами як акт вандалізму.

"Разом з тим віряни Української Православної Церкви (далі – УПЦ) будуть змушені захищати святиню, вживати всіх необхідних засобів щодо недопущення святотатства (руйнування церковного майна),а отже може виникнути великий локальний конфлікт, на міжрелігійному ґрунті у центрі столиці України, який набуде не тільки міжнародного розголосу, але і може завдати негативного іміджу нашій державі та призвести навіть до кровопролиття", - ідеться в листі Гедеона.

На завершення, автор настоятель монастиря називає дії НМІУ "антирелігійною пропагандою" і "переслідуванням монастиря єдиної канонічної православної церкви в Україні".

Нагадаємо, сьогодні о 15.00 відбудеться останнє засідання Окружного адмінстративного суду міста Києва, на якому можуть скасувати свідоцтво про право власності на самопроголошений монастир УПЦ МП коло Національного музею історії України.

---------------------

Читайте також:

Юрій Мірошниченко про те, чому потрібно будувати храм

ХрамоЧос. Патріарх Кирил проти храму на фундаментах Десятинної

Яким має бути Музей Десятинної. Проект науковців

Археолог Гліб Івакін: "На місці Десятинної має бути музей Хрещення Русі"

Конфлікт у Музеї історії Десятинної. ВІДКРИТИЙ ЛИСТ

Десятинна церква - якою і коли вона була. ФОТО

Що пропонують зробити на Десятинній - підсумки конкурсу. ФОТО

Всі матеріали ІП за темою "Десятинна церква"

Ігор Калинець: «Для мене поезія мала бути загадкою, яку слід відгадати, розшифрувати"

Іноді мене запитують, чи я шкодую, що моє життя так склалося. Мені здається, що ні. Не мало б воно тоді смислу, якби я не перейшов через те все, якби не було тих 60-х, ув’язнення у 70-ті, того піднесення національного — всі ті події допомогли мені відчути, що я щось значу, що я щось зробив, що я комусь потрібен власне таким, яким я є в даний момент. Мені здається, що то і є сенс мого життя.

Петро Франко. Таємниці життя і смерті

28 червня 1890 року народився наймолодший із трьох синів Івана Франка – Петро. В історію визвольної боротьби він увійшов як один із засновників української скаутської організації "Пласт", хоробрий старшина Легіону Українських січових стрільців, командант летунського відділу Української Галицької армії. Для сталінського ж режиму він став небезпечним ворогом народу, якого ліквідували, ймовірно, у перші дні німецько-радянської війни.

Напади Бурундая та їхні наслідки. Уривок із книги "Король Руси Данило Романович" Даріуша Домбровського

Данило Романович, перший король Руси, – одна з головних постатей історії України. Подолавши численних внутрішніх та зовнішніх ворогів, Данило утвердився як один із найвпливовіших володарів Центрально-Східної Європи. Книжка Даріуша Домбровського – найповніша сьогодні біографія Данила Романовича. Ґрунтуючись на багатьох джерелах, автор не лише докладно реконструює життєвий шлях цього видатного державця, а й переконливо вписує його постать у європейський політичний ландшафт.

Суд над дітьми. Ольга Попадин – про молодь ОУН, два арешти і розстріл друзів

17-річна гімназистка зі Львова Ольга Попадин була однією з підсудних на "Процесі 59-ти". Енкаведисти не робили жодних пільг неповнолітнім — лупцювали, знущалися. Про це пані Ольга розповідала в інтерв'ю "Локальній історії". З її спогадів, показова розправа обернулася на протест — молоді арештанти під час суду заманіфестували несприйняття окупаційної влади, а оголошення вироку зустріли виконанням українського гімну.