Полтавця, який хотів продати археологічні знахідки, засудили на 3 роки

37-річний житель Полтави намагався продати колекцію скіфських наконечників до Російської Федерації. За це Октябрський райсуд обласного центру засудив чоловіка до 3 років позбавлення волі.

Про це повідомляє Суспільне.

 

На одному із сайтів полтавець розмістив оголошення про продаж скіфських наконечників для стріл. Всього 53 предмети. Покупця він знайшов у Російській Федерації та отримав від нього переказ на суму більше чотирьох тисяч рублів. У відділенні поштового зв'язку на посилці чоловік вказав неправдиві відомості, а саме що у коробці − сувенір.

Поштове відправлення затримали співробітники Управління Служби безпеки України у Полтавській області. А судова експертиза визначила, що вилучені предмети − це археологічна колекція скіфських наконечників для стріл, датовані VII ст. до Р.Х. – IV ст. після Р.Х. І вони належать до культурних цінностей, які не можна пересилати.

Октябрський районний суд засудив чоловіка до 3 років позбавлення волі за закінчений замах на вчинення контрабанди.

"Ми створюємо культуру пам’яті в Україні", - Гаяне Авакян

Інтерв’ю зі співзасновницею Платформи пам’яті "Меморіал" Гаяне Авакян для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

Перешкодити єднанню ОУН із сіоністами. "Активні заходи" кдб

На початку 1970-х років із закордонних резидентур кдб срср надійшла низка документів, у яких зверталася увага на нову тенденцію в середовищі емігрантських центрів. Йшлося про те, що оунівці і сіоністи, попри здавалося б ідеологічні та інші розбіжності, почали об’єднуватися для спільної боротьби проти політики срср. Про те, як кдб намагався перешкодити такому єднанню, розповідають розсекречені документи з архіву Служби зовнішньої розвідки України.

Полон як тінь війни

Українська історія нерозривно пов'язана з війнами й боротьбою за незалежність. В усіх цих конфліктах українці опинялися в полоні: від часів визвольних змагань початку ХХ століття до сучасної війни проти Росії. Тема полону є не лише правовою чи військовою проблемою, а й історико-культурним дзеркалом епохи: вона відображає стан гуманістичних цінностей, культуру дотримання міжнародних норм і характер політичних режимів.

Тімоті Снайдер: Глобальна ініціатива у пошуках історичної правди

"Історія не є воюючою стороною. Завдання будь-якої серйозної історії, включно з таким проєктом як цей, — дійти до правди. А правда завжди цікавіша за міф. Правда демократична в той спосіб, у який міф бути не може, бо міф вимагає покори, міф вимагає відсутності сумнівів. Історична правда нагадує нам, що життя — це не стільки впевненість у чомусь хибному, скільки постійно зростаюче знання про різні речі, які можуть бути правдивими. Тому я не сумніваюся, що наприкінці цього проєкту люди в Україні і по всьому світі, будуть набагато краще підготовлені до боротьби з російською пропагандою, ніж зараз".