Археологи знайшли гробницю матері Олександра Македонського. ФОТО

На півночі Греції було виявлено загублену гробницю Олімпіади, матері Олександра Македонського.

Про це повідомляє Ancient Origins з посиланням на грецьке видання Pontos News.

 

Нещодавні розкопки в гробниці Коріноса на півночі Греції дали змогу зробити величезне історичне відкриття. Професор Афанасіос Бідас представив на науковій конференції низку переконливих доказів того, що остання гробниця Коріноса належала Олімпіаді, дружині царя Македонського Філіппа і матері Олександра Великого.

 

У 2019 році професор Бідас виявив стародавні написи, які переконали його у виявленні гробниці саме Олімпіади, яка народилася близько 375 р. до Р.Х. і померла в 316 р до Р.Х.

 

Професор сказав, що, оглянувши сотні македонських могил, він був особливо вражений розміром гробниці Коріноса. Доктор Бідас припустив, що гробниця, напевно, належала "великій людині", тому що це була мініатюрна версія гробниці самого Олександра Великого.

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище