Спецпроект

Музей музичної культури імені Глінки починає "перезавантаження"

Новий сезон у Центральному музеї музичної культури імені Глінки буде відзначений "перезавантаженням" - відвідувачам запропонують ряд нових за своєю концепцією і творчому втіленню проектів, орієнтованих на різний вік і музичні уподобання.

Про це пише ria.ru.

"Перезавантаження" торкнеться різних напрямків діяльності музею. Так, колекцію унікальних музичних інструментів можна буде побачити у віртуальному вигляді на офіційному сайті музею. Крім того, музей обзавівся технічною новинкою - аудіогідом AudioPen. З його допомогою відвідувачі зможуть самостійно продовжити індивідуальний маршрут екскурсії, дізнатися про історію інструментів і почути їх звучання.
Директор музею розповів, що унікальні інструменти з Держколекціі Росії вирішено забезпечити спеціальними нанодатчиками. "Держколекція - єдине у своєму роді музейне зібрання, в якому всі інструменти знаходяться в робочому стані, і на багатьох з них грають наші знамениті музиканти, які гастролюють по всьому світу, - повідомив Михайло Бризгалов . - Нові "наноштуки" дозволять нам відстежувати місце розташування інструменту в будь-якій точці планети".

Концертна діяльність Музею імені Глінки в новому сезоні також буде відзначена нововведеннями. Одним з них стане цикл Данила Крамера "Музейний джаз". Для молоді призначено інтерактивний проект "Музичний LIKBEZ", програми якого будуть формуватися з урахуванням думки користувачів соціальних мереж .

Однією з новинок сезону буде перший в Росії фестиваль саундтреків "кінозвуком", в рамках якого пройде п'ять концертів. Кожен з них буде присвячений одній темі: мультфільмам, відеоіграм, російському і зарубіжному кіно. Концерт-відкриття огляду 6 жовтня стане презентацією всього проекту: в ​​оригінальних аранжуваннях прозвучить музика з фільмів "Початок" , "Пірати Карибського моря", "Кримінальне чтиво", мультфільмів "Рожева пантера", "Сімпсони", відеоігор "Мафія", Angry Birds у виконанні таких колективів, як Noir Quartet, Eclectic Sound Project, Twins Piano Duo, Ivanov Vibe Band та інших.



Теми

Биківнянський меморіал: пам'ять про вбитих заради живих

30 квітня 1995 року громадський діяч, один із фундаторів Українського товариства "Меморіал", багаторічний дослідник Биківні Микола Лисенко занотував у своєму щоденнику: "30-го, в неділю, відбулося відкриття Меморіального комплексу на Биківнянських могилах. Це за поданням т-ва "Меморіал" та інституту історії України. Відкривав Київський мер А. Косаківський, але людей було небагато. Ми були там усією родиною з 9 до 13 год."

Операція «Вісла»: геноцид, воєнний злочин чи етнічна чистка

Чим була операція «Вісла»? Хто повинен відповідати за кривду, заподіяну українцям Закерзоння 1947 року? Чи варто Україні «симетрично» відповідати на політичні рішення чинної влади Польщі, проголошуючи геноцидом дії комуністичної польської влади проти мешканців українських етнічних територій, що відійшли до Республіки Польща після Другої світової війни? Спробуймо дати кваліфікацію подіям операції «Вісла», виходячи не з емоцій та політичної кон’юнктури, а з позиції норм міжнародного права.

"Я аж ніяк не українофіл". Фрагмент із книжки "Розділена династія" Фабіана Бауманна

Несподіваний погляд на націоналізм: не як історичну неминучість, а як усвідомлений політичний вибір, — пропонує у книжці "Розділена династія" швейцарський історик Фабіан Бауманн. Він досліджує долю київської родини Шульгиних, яка менш ніж за пів століття розділилася на дві протилежні національні гілки: російську та українську. Революція 1917 року остаточно розмежувала Шульгиних: один із них загинув у бою під Крутами, захищаючи Українську Народну Республіку, а другий — воював проти неї.

Найбільша мрія у житті

– Володю, а яка у Вас найбільша мрія в житті? – Жанно, – кажу, – я хочу, щоб Україна була незалежною! Вона подивилася на мене, як на психічнохворого. Звісно, вона знала, що в університеті десь є якісь «божевільні націоналісти», але на філфаці, а не на мехматі.