"Знай, де стоїш" - фотоколажі з місць історичних подій. ФОТО

Телеканал History презентував рекламну кампанію "Знай, де стоїш" (Know Where You Stand). В основі проекту - поєднання документальних фотографій iз сучасними знімками, зробленими з тієї ж позиції.

Проект створив американський фотограф Сет Тарас (Seth Taras), повідомляє Kulturologia.

Колажі, отримані в результаті роботи Тараса, виглядають доволі вражаюче.

Ось молодик прогулюється з собакою, можливо, і не підозрюючи, що буквально "за його спиною" у 1937 році зазнав аварії дирижабль "Гінденбург", заходячи на посадку після чергового трансатлантичного рейсу.

 Лейкгeрст, Нью-Джерсі, США

Тоді з 95 пасажирів і членів екпіажу врятуватися вдалося тільки тридцяти п'ятьом - і це стало кінцем ери дирижаблів.

На іншому знімку молода жінка та її маленька дочка шукають черепашки на одному з пляжів французької Нормандії. Саме там, де 6 червня 1944 року в ході військової операції відбулася висадка американських солдатів...

Сен-Лоран-сюр-Мер (Франція)

Фотографії Тараса змушують інакше поглянути на звичайні туристичні місця. Такі знімки здатні вплинути на сприйняття історії - те, що раніше здавалося далекими подіями з минулого, тепер виглядає лячно актуально.

 Тераса палацу Шайо, навпроти Ейфелевої вежі, з іншого берега Сени. Париж, 1940 і 2004 роки

Рекламна кампанія телеканалу була спрямована на те, щоб пробудити в людях інтерес до історії , до усвідомлення історичної значимості місця, в якому вони живуть.

 Вулиця 17 червня, Берлін. Мур, який розділяє Східний і Західний Берлін, і Брандернбурзька брама за ним. НДР, 1989 рік

Сет Тарас - фотограф-самоук, народився в родині американських митців. Німецький журнал Luerzer's Archive назвав його одним з кращих у професії.

Відео-варіант реклами

За проект "Знай, де стоїш" фотограф отримав Каннського золотого лева, а сама рекламна кампанія була перекладена тридцятьма мовами і транслювалася у 130 країнах.

Дивіться також:

Аналогічний проект колажів "Київ під час війни і зараз". ФОТО

Київські трамваї: як було і як стало. СЛАЙДИ

Як відомі історичні персонажі виглядали б сьогодні. ФОТО

Інші матеріали за темою "Реклама"

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище