На аукціоні в США продали автографи Леніна й Троцького за 64 тисячі доларів

13 травня в Бостоні, США, на аукціоні продали подвійний автограф керівників Радянської Росії Володимира Леніна та Льва Троцького. Лот пішов з молотка за 64 тисячі доларів.

Про це повідомляє московський аукціонний дім «Двенадцатый стул» у «Фейсбуці».

 
FB Аукционный дом "12-й стул"

«У 1918 році вони розписалися в блокноті Робера де Флер, французького драматурга, журналіста й дипломата, який у той час служив у французькій військовій місії», — ідеться в повідомленні.

Володимир Ленін підписався як Голова Ради Народних Комісарів Російської Соціалістичної Федеративної Радянської Республіки. Лев Троцький — як народний комісар закордонних справ. Це означає, що автограф вони зробили на пізніше 13 березня 1918 року, коли Троцький пішов з цієї посади.

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище