Серіал "Чорнобиль" отримав відзнаку премії "Золотий глобус"

Премію "Золотий глобус" як найкращий драматичний фільм отримала стрічка "1917", серед комедій та мюзиклів переміг фільм "Одного разу в Голлівуді", а серед міні-серіалів – "Чорнобиль".

Про це повідомляє Українська правда із посиланням на Variety.

 
ФОТО: GOLDENGLOBES.COM

Вручення премії Голлівудської асоціації іноземної преси (HFPA) "Золотий глобус" відбулося у Лос-Анджелесі в ніч на 6 січня. 77-е нагородження пройшло на території готелю "Беверлі Хілтон", а провів церемонію Рікі Джервейс.

На відміну від "Оскара" "Золотий глобус" вибирає не один найкращий фільм, а два: один драматичний і одну комедію або мюзикл.

Цьогоріч у номінації "найкращий драматичний фільм" переможцем стала стрічка "1917" Сема Мендеса. Вона обійшла, зокрема, "Ірландця" Мартіна Скорсезе і "Джокера" Тодда Філліпса. Крім того, за "1917" Мендес також удостоївся звання "найкращий режисер".

Серед комедій та мюзиклів 2019 року найкращим назвали "Одного разу в Голлівуді" Квентіна Тарантіно. Він обійшов "Ножі наголо", "Рокетмена", "Кролика Джоджо" і "Мене звуть Долемайт". Тарантіно також отримав статуетку за перемогу у номінації "найкращий сценарій".

Південнокорейська стрічка "Паразити" режисера Пон Чжун Хо отримала "Золотий глобус" у номінації "Найкращий фільм іноземною мовою".

"Містер Лінк: Загублена ланка еволюції" переміг як найкращий анімаційний фільм. Ця стрічка студії Laika обійшла відразу трьох конкурентів від Disney - "Холодне серце 2", "Історію іграшок 4" і "Короля Лева", а також "Як приручити дракона 3" від Universal.

Найкращим комедійним серіалом став "Флібег" Фібі Уоллер-Брідж.

Найкращим драматичним серіалом HFPA визнала проект каналу HBO "Спадкоємці". Робота режисера Марка Майлод змагалася з "Короною" режисера Бенджаміна Карона, "Ранковим шоу" режисера Мімі Ледер, "Великою маленькою брехнею" Жана-Марка Валле та "Вбиваючи Єву" Деймона Томаса.

"Чорнобиль" від HBO став фаворитом у категорії "Найкращий телефільм або міні-серіал". Він обійшов "Найгучніший голос" (Showtime) і "Виверт-22" (Hulu).

Найкращим актором у драматичному фільмі став Хоакін Фенікс, який зіграв головну роль у "Джокері". А найкращим актором у жанрі комедії чи мюзиклу став Терон Еджертон із "Рокетмена".

Найкращою акторкою в драматичному фільмі стала Рене Зеллвегер, які зіграла головну роль у мюзиклі "Джуді" режисера Руперта Гулда. А найкращою акторкою в комедії або мюзиклі стала Аквафіна з "Прощання".

Нагороду за найкращу музику у фільмі отримала Хільдур Гуднадоттір ("Джокер").

А найкращою піснею стала "Love Me Again" із "Рокетмена".

Бандера і спорт: вболівав за «Мюнхен-1860», грав у баскетбол, обожнював лижі

Про життя Степана Бандери відомо чимало – що про український період і діяльність тут, що про польське та німецьке ув’язнення та життя в еміграції. Одна з частин біографії провідника, яка не має належного дослідження й бодай однієї цільної статті, – зацікавлення Бандерою спортом. Більшість історій вже обросла легендами та міфами. Що не дивно, коли мова йде про таку постать.

Як наші Казань брали. Українське військо в Татарстані

«Скоро всіх набралося до 3000 добре озброєних українців, при 3-х гарматах, які притягли українці гарматники другого запасового дивізіону… Коли всі зібралися коло штабу округи, то пред'явили кацапам ультиматум, що, як через півгодини не випустять заарештованих українців, то розіб'ють все місто. Кацапи, налякані відвагою українців, зараз звільнили голову й представників»

30 червня 1941. Як Бандера Незалежність відновлював

Події у Львові стали сигналом для тисяч оунівців і їхніх симпатиків. По всіх селах і містечках Західної України відбувалася один і той же сценарій: група молодих ентузіастів захоплювала приміщення владних органів — хоча це сказано надто гучно, адже «Совєти ще не пішли, а німці ще не прийшли» і влада фактично валялася на вулиці.

Як працює «Історична правда з Вахтангом Кіпіані»

Володимир Молодій працював у «Історичній правді» журналістом і сценаристом з 2015 по 2019 рік, а програма існує вже понад сім років. Для MediaLab він поговорив із Вахтангом Кіпіані та командою про появу програми, зміну форматів, напрацювання підходів до роботи з історичними сюжетами, пошук локацій, реквізиту та акторів для зйомок. Всі ці завдання можна вирішити маючи мотивацію та розуміння місії проєкту.