Серіал "Чорнобиль" отримав відзнаку премії "Золотий глобус"

Премію "Золотий глобус" як найкращий драматичний фільм отримала стрічка "1917", серед комедій та мюзиклів переміг фільм "Одного разу в Голлівуді", а серед міні-серіалів – "Чорнобиль".

Про це повідомляє Українська правда із посиланням на Variety.

 
ФОТО: GOLDENGLOBES.COM

Вручення премії Голлівудської асоціації іноземної преси (HFPA) "Золотий глобус" відбулося у Лос-Анджелесі в ніч на 6 січня. 77-е нагородження пройшло на території готелю "Беверлі Хілтон", а провів церемонію Рікі Джервейс.

На відміну від "Оскара" "Золотий глобус" вибирає не один найкращий фільм, а два: один драматичний і одну комедію або мюзикл.

Цьогоріч у номінації "найкращий драматичний фільм" переможцем стала стрічка "1917" Сема Мендеса. Вона обійшла, зокрема, "Ірландця" Мартіна Скорсезе і "Джокера" Тодда Філліпса. Крім того, за "1917" Мендес також удостоївся звання "найкращий режисер".

Серед комедій та мюзиклів 2019 року найкращим назвали "Одного разу в Голлівуді" Квентіна Тарантіно. Він обійшов "Ножі наголо", "Рокетмена", "Кролика Джоджо" і "Мене звуть Долемайт". Тарантіно також отримав статуетку за перемогу у номінації "найкращий сценарій".

Південнокорейська стрічка "Паразити" режисера Пон Чжун Хо отримала "Золотий глобус" у номінації "Найкращий фільм іноземною мовою".

"Містер Лінк: Загублена ланка еволюції" переміг як найкращий анімаційний фільм. Ця стрічка студії Laika обійшла відразу трьох конкурентів від Disney - "Холодне серце 2", "Історію іграшок 4" і "Короля Лева", а також "Як приручити дракона 3" від Universal.

Найкращим комедійним серіалом став "Флібег" Фібі Уоллер-Брідж.

Найкращим драматичним серіалом HFPA визнала проект каналу HBO "Спадкоємці". Робота режисера Марка Майлод змагалася з "Короною" режисера Бенджаміна Карона, "Ранковим шоу" режисера Мімі Ледер, "Великою маленькою брехнею" Жана-Марка Валле та "Вбиваючи Єву" Деймона Томаса.

"Чорнобиль" від HBO став фаворитом у категорії "Найкращий телефільм або міні-серіал". Він обійшов "Найгучніший голос" (Showtime) і "Виверт-22" (Hulu).

Найкращим актором у драматичному фільмі став Хоакін Фенікс, який зіграв головну роль у "Джокері". А найкращим актором у жанрі комедії чи мюзиклу став Терон Еджертон із "Рокетмена".

Найкращою акторкою в драматичному фільмі стала Рене Зеллвегер, які зіграла головну роль у мюзиклі "Джуді" режисера Руперта Гулда. А найкращою акторкою в комедії або мюзиклі стала Аквафіна з "Прощання".

Нагороду за найкращу музику у фільмі отримала Хільдур Гуднадоттір ("Джокер").

А найкращою піснею стала "Love Me Again" із "Рокетмена".

За два кроки до війни: Гляйвіцька провокація

31 серпня 1939 року. Невеличке сілезьке містечко Гляйвіц, Німеччина. Вечір. В одному з номерів готелю в центрі міста на застеленому ліжку лежить з закритими очима чоловік. Він вдягнутий і взутий. О 16-00 тишу номера прорізує вимогливий дзвінок телефону, який стоїть на столику біля ліжка. Не відкриваючи очей чоловік простягає руку, знімає трубку і підносить її до вуха. З трубки лунає добре знайомий йому голос: «Терміново передзвоніть!».

«Тройка» чи «Сєвєр»? – депортаційна операція початку квітня 1951 року

70 років тому на території України відбулася остання депортаційна операція, під час якої переважно зі Західної України було виселено 2 487 сімей куркулів, свідків Єгови та колишніх вояків армії Андерса

Черчилль-політик і Орвелл-письменник: дивовижні схожості двох культових особистостей

Мало хто знає, що здавалося б, нічим не пов’язані між собою Вінстон Черчилль та Джордж Орвелл мали насправді багато чого спільного. Обоє випередили свій час, обоє виступали борцями за свободу та демократію, а їхні ідеї, сформовані майже століття тому, залишаються гостро актуальними і дотепер.
Книжка «Черчилль і Орвелл. Битва за свободу», написана журналістом та воєнним кореспондентом Томасом Ріксом, вийшла друком у крафтовому видавництві «Лабораторія». Це порівняльна біографія двох видатних історичних постатей, які ніколи не зустрічались, однак захоплювались один одним на відстані.

Українська латинка в царській Росії?

У фонді Подільського духовної консисторії Державного архіву Хмельницької області потрапила на очі справа «О запрещении печатания азбук русского языка с применением польского алфавита». «А чи не йдеться про українську латинку?», – відразу подумалося, хоча важко уявити такий феномен у Російській імперії ХІХ століття