Юрія Шухевича поховають на Личаківському цвинтарі у Львові

Героя України, сина командувача УПА Романа Шухевича, політв’язня Юрія Шухевича поховають 10 грудня на Личаківському цвинтарі у Львові

Про це повідомили рідні Шухевича на його сторінці у Фейсбуці.

 

"Хочемо повідомити вам, що п. Юрко вже у рідному Львові. Запрошуємо спільно провести в останню путь Українця з великої букви, який Україну любив понад усе. Все своє життя він присвятив Україні і Богові, що йому давало силу винести той важкий хрест, який йому був суджений, гідно і мужньо. Тепер наш обов'язок гідно віддати шану герою", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що прощання з Юрієм Шухевичем відбудеться у п'ятницю, 9 грудня, у Соборі Св. Юра з 15:00 год. Опісля відбудеться Парастас у Гарнізонному Храмі о 19:00год.

Чин похорону розпочнеться у суботу, 10 грудня, о 11.00 год у Гарнізонному храмі Св. Петра і Павла і завершиться на Личаківському цвинтарі.

"На велике прохання п. Юрія та його сім'ї, просимо розглянути можливість не тратитися на квіти та вінки, а натомість ці кошти пожертвувати на підтримку наших захисників Збройних сил України", - додають рідні.

"Ми створюємо культуру пам’яті в Україні", - Гаяне Авакян

Інтерв’ю зі співзасновницею Платформи пам’яті "Меморіал" Гаяне Авакян для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

Перешкодити єднанню ОУН із сіоністами. "Активні заходи" кдб

На початку 1970-х років із закордонних резидентур кдб срср надійшла низка документів, у яких зверталася увага на нову тенденцію в середовищі емігрантських центрів. Йшлося про те, що оунівці і сіоністи, попри здавалося б ідеологічні та інші розбіжності, почали об’єднуватися для спільної боротьби проти політики срср. Про те, як кдб намагався перешкодити такому єднанню, розповідають розсекречені документи з архіву Служби зовнішньої розвідки України.

Полон як тінь війни

Українська історія нерозривно пов'язана з війнами й боротьбою за незалежність. В усіх цих конфліктах українці опинялися в полоні: від часів визвольних змагань початку ХХ століття до сучасної війни проти Росії. Тема полону є не лише правовою чи військовою проблемою, а й історико-культурним дзеркалом епохи: вона відображає стан гуманістичних цінностей, культуру дотримання міжнародних норм і характер політичних режимів.

Тімоті Снайдер: Глобальна ініціатива у пошуках історичної правди

"Історія не є воюючою стороною. Завдання будь-якої серйозної історії, включно з таким проєктом як цей, — дійти до правди. А правда завжди цікавіша за міф. Правда демократична в той спосіб, у який міф бути не може, бо міф вимагає покори, міф вимагає відсутності сумнівів. Історична правда нагадує нам, що життя — це не стільки впевненість у чомусь хибному, скільки постійно зростаюче знання про різні речі, які можуть бути правдивими. Тому я не сумніваюся, що наприкінці цього проєкту люди в Україні і по всьому світі, будуть набагато краще підготовлені до боротьби з російською пропагандою, ніж зараз".