В центрі Донецька окупанти демонтували герби України. ФОТО

З будівлі "Води Донбасу" в центрі окупованого Донецьку демонтували чотири зображення Малого державного гербу України.

Про це повідомляє Громадське.tv з посиланням на сепаратистський сайт ДАН.

За акцією спостерігало кілька десятків людей. Охорона будівлі викликала місцеву "поліцію", однак ті не стали втручатися.

 

Місця фасаду, де розташовувалися тризубці київського князя Володимира Хрестителя, зафарбували.

Сепаратисти заявили, що планують відправити уламки знищеного ними зображення Президенту України Петру Порошенку.

 

Як відомо, у квітні 2014 року терористи вбили депутата Горлівської міськради Володимира Рибака, який повертав на державні органи в місті державні символи України.

У серпні 2015 року повідомлялося про плани окупаційної влади так званої "ДНР" знищити пам'ятні знаки на честь жертв Голодомору та політичних репресій у Сніжнянському районі (Донецька область), який найбільше з усіх регіонів УРСР постраждав від Голодомору.

У вересні 2015 року представники окупаційної влади вимагали від шкіл Донецька знищувати синьо-жовту символіку, навіть випадкове поєднання кольорів.

Про історію княжого символу хрестителя Русі Володимира Великого, який зараз знищують російські окупанти, читайте в розділі "Тексти".

ТАКОЖ:

Інше за темою "Символіка"

Інше за темою "Окупація"

Інше за темою "Донецьк"

Операція «Вісла»: геноцид, воєнний злочин чи етнічна чистка

Чим була операція «Вісла»? Хто повинен відповідати за кривду, заподіяну українцям Закерзоння 1947 року? Чи варто Україні «симетрично» відповідати на політичні рішення чинної влади Польщі, проголошуючи геноцидом дії комуністичної польської влади проти мешканців українських етнічних територій, що відійшли до Республіки Польща після Другої світової війни? Спробуймо дати кваліфікацію подіям операції «Вісла», виходячи не з емоцій та політичної кон’юнктури, а з позиції норм міжнародного права.

"Я аж ніяк не українофіл". Фрагмент із книжки "Розділена династія" Фабіана Бауманна

Несподіваний погляд на націоналізм: не як історичну неминучість, а як усвідомлений політичний вибір, — пропонує у книжці "Розділена династія" швейцарський історик Фабіан Бауманн. Він досліджує долю київської родини Шульгиних, яка менш ніж за пів століття розділилася на дві протилежні національні гілки: російську та українську. Революція 1917 року остаточно розмежувала Шульгиних: один із них загинув у бою під Крутами, захищаючи Українську Народну Республіку, а другий — воював проти неї.

Найбільша мрія у житті

– Володю, а яка у Вас найбільша мрія в житті? – Жанно, – кажу, – я хочу, щоб Україна була незалежною! Вона подивилася на мене, як на психічнохворого. Звісно, вона знала, що в університеті десь є якісь «божевільні націоналісти», але на філфаці, а не на мехматі.

Антон Лягуша: «Зараз в Україні формується демократична пам’ять»

Інтерв’ю з Антоном Лягушею, кандидатом історичних наук, деканом факультету магістерських соціальних та гуманітарних студій Київської школи економіки (KSE) для Музею «Голоси Мирних» Фонду Ріната Ахметова.