Вчені знайшли в Новій Зеландії залишки метрового папуги

Вчені з Університету Фліндерс виявили в Новій Зеландії залишки гігантського папуги, який жив на острові близько 19 млн років тому.

Дослідження Heracles inexpectatus, або "Несподіваного Геракла", були опубліковані в статті журналу Biology Letters, повідомляє Бабель.

Heracles inexpectatus або
Heracles inexpectatus або "Несподіваний Геракл"
Brian Choo / Flinders University

Спочатку палеонтологи думали, що кістки належали орлу або предку качки, однак після повторного аналізу встановили власника кісток.

Птах мав зріст до 1 метра і вагу у 7 кг. Він погано літав, але мав розвинені лапи. Папуга Heracles inexpectatus харчувався фруктами та плоттю інших тварин, на що вказує масивний дзьоб.

Точні причини зникнення цього виду невідомі. Проте вчені зазначають, що після прибуття 700 років тому в Нову Зеландію людей, багато видів птахів повністю зникли.

Біологи з Університету Гронінгена підрахували, що для відновлення втраченого біорізноманіття потрібно не менше 50 млн років еволюції.

Барон Сірко Ла-Маншський, або легенда про «козаків кардинала»

В промові, присвяченій 28-ій річниці незалежності, президент Володимир Зеленський вирішив згадати моменти української історії, які передували Акту 1991 року. Набір вийшов трохи дивним. І мабуть найбільше вразила присутність у списку епохальних подій – між хрещенням Русі та проривом людства у космос – підкорення… фортеці Дюнкерк на півночі сучасної Франції.

Незалежна Україна

Ніхто не міг сказати, скільки людей під Верховною Радою: тисячі, десятки тисяч? А може, всі сто тисяч? Депутати, які проходили крізь натовп, не знали точного числа. Був сонячний суботній ранок 24 серпня.

100 книг Незалежності. "Історична правда" рекомендує

Перелік видань, які вийшли за часів незалежності і які дають можливість пізнати історію України, Європи, наших сусідів, окремих людей і явищ. І які роблять це з різних перспектив. Певні, що час, витрачений на читання не буде втраченим.

Українці. Найнещасливіша нація чотирьох континентів

Українці — найнещасливіша нація Європи, обох Америк та Австралії. Таким є підсумок нашого розвитку напередодні 28-ї річниці Незалежности. Як українці змінювалися протягом років Незалежності? Чому ми впритул не помічаємо, що насправді Україна — не Уганда!?