Гончарук подякував В'ятровичу та пообіцяв, що його справу продовжать

Прем'єр-міністр України Олексій Гончарук прокоментував звільнення Володимира В'ятровича з посади голови Українського інституту національної пам'яті, яке відбулося 18 вересня

Повідомлення на цю тему з'явилося на офіційній сторінці голови Уряду у Facebook.

 
Олексій Гончарук 

"Дякую Володимиру та команді за всю зроблену за ці роки роботу та здобутки. Ключові напрями роботи Інституту залишаться незмінними. Ми добудуємо Меморіал Героїв Небесної Сотні та Музей Революції Гідності, продовжимо створення Архіву національної пам'яті", - запевнив він.

Гончарук додав, що УІНП залишається у статусі органу державної влади, а Україна й далі зберігатиме європейське лідерство у сфері вільного доступу до архівів.

Нагадаємо, що 18 вересня стало відомо, що Кабінет міністрів звільнив очільника Українського інституту національної пам'яті. На цій посаді Володимир В'ятрович перебував із 2014 року.

Місця (не)пам’яті про розстріляних євреїв Берестечка

«Нами розчинять, а вами замісять», – промовив старий єврей невідомо до кого, крокуючи разом з іншими берестюками юдейської віри до ґетто повз хату на міському роздоріжжі.

Пастор з Майдану Ральф-Ґергард Гаска

Якщо ці події нас чомусь навчають, то ось чому: перед силою цих багатьох «маленьких» людей, які з вірою у Господа ідуть своїми дорогами, не встоять жодні тирани і диктатори, і всі самозакохані та байдужі можновладці мають боятися їх, бо не вони переможуть.

Щоденник Майдану. Про що ми тоді думали

"Ладно, давайте серьезно. Вот кто сегодня до полуночи готов выйти на Майдан? Лайки не считаются. Только комментарии под этим постом со словами "Я готов". Как только наберется больше тысячи, будем организовываться".

Хто вбив Галю?

Нещодавно в українському медіа-просторі з’явилася стаття Наталії Крестовської, присвячена різноманітним видам історичних фейків та методам боротьби з ними на прикладі поширених в сучасному українському суспільстві міфах.
Ще одна фейк-фольк-хісторі, що періодично набуває популярності в українському суспільстві – це «істинний» варіант широковідомої народної пісні про Галю «Їхали козаки із Дону додому».