У мережі з'явився відеопутівник українськими місцями Праги. ВІДЕО

Відтепер чехи, гості чеської столиці, зокрема й українці, які відвідують Прагу, зможуть прогулятися українськими місцями міста.

Як розповів посол України в Чехії Євген Перебийніс, відеопутівник у формі цікавого кліпу виготовлений на замовлення Посольства України в Чеській Республіці за фінансової підтримки МЗС України, повідомляє кореспондент Укрінформу.

 

"На нашому каналі на youtube прем'єра унікального відеокліпу, який проведе вас незвичними місцями в Празі, що пов'язані з Україною, українцями чи чимось українським", - йдеться в описі до відео на сторінці Посольства України в ЧР у Facebook.

У ролі екскурсовода в ролику виступив хлопець із Тернопільщини – паркурник Тарас Поворозник (псевдонім Tary). Він живе в Чехії та є дуже популярним серед чеської молоді ютубером (має 700 тисяч передплатників свого каналу).

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище