На честь нового фільму про Бонда випустили 7-кілограмову золоту монету.ФОТО

Монетний двір Великої Британії випустив найдорожчу та найбільшу монету в історії країни – вона присвячена виходу нового фільму про Джеймса Бонда "Не час помирати".

Про це повідомляє Malaymail.

 
Фото: Королівський монетний двір Великої Британії

"Королівський монетний двір Великої Британії презентував семикілограмову золоту монету з найвищим номіналом у своїй 1100-річній історії на честь останнього фільму про Джеймса Бонда", - йдеться у повідомленні.

Монета діаметром 185 міліметрів також найбільша, яку будь-коли виготовляв Королівський монетний двір.

 
Фото: Королівський монетний двір Великої Британії

На монеті зображено улюблений автомобіль агента 007 моделі Aston Martin DB5 та її номерний знак BMT 216A.

Монета є частиною колекції, присвяченої виходу фільму "No Time To Die", прем'єра якого відбудеться у Лондоні цього місяця.

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище