У Музеї Майдану поліція та СБУ проводять обшуки

Від 7 ранку співробітники нацполіції та СБУ проводять обшуки у Національному музеї Революції Гідності та помешканні Генерального директора цього музею.

Про це повідомив Генеральний директор музею Ігор Пошивайло у Фейсбук.

 

"Думав відкривати міжнародний науковий форум "Революція Гідності: на шляху до історії". Але о 7 ранку увірвалися до хати з обшуком слідчі поліції та СБУ.

Так само зранку ці ж хлопці заблокували роботу ще двох приміщень Національного музею Революції Гідності. Вилучено носії інформації і документацію по фінансово-господарській діяльності.

На заувагу слідчим – у нас же не 1930-ті роки, ухмилочка – 30-ті, 30-ті...

Такі дії у переддень Дня Гідності та Свободи, коли основні заходи з відзначення річниці Майданів і резонансні заяви-звернення – на Музеї, це - ВИПАДКОВІСТЬ?" - написав Ігор Пошивайло.


Деталі уточнюються

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище