Спецпроект

Російський і грузинський патріархи уперше зустрінуться в Києві

З нагоди Дня Хрещення Русі до Києва прибув Святійший і Блаженніший Патріарх Ілія ІІ, Католикос-Патріарх усієї Грузії, архієпископ Мцхетський і Тбіліський, Митрополит Піцундський і Сухумо-Абхазький.

Про це повідомляє УНІАН з посиланням на веб-портал "Православіє в Україні".

Pазом із Патріархом Ілією до Києва прибула делегація Грузинського патріархату.

Предстоятель Грузинської православної церкви відвідає Києво-Печерську Лавру, де, зокрема, очолить молебень на Соборній площі та зустрінеться із Блаженнішим Митрополитом Володимиром.

26 липня Патріарх Грузинської православної церкви відкриє виставку "Іверія та Києво-Печерська Лавра - благодатні угіддя Пресвятої Богородиці", а також відвідає один із найдавніших храмів Київської Русі - Свято-Іллінський храм на Подолі.

Крім того, вперше у Києві відбудеться зустріч Патріарха Ілії ІІ та предстоятеля РПЦ Кирила, який того ж дня прибуде з візитом до України.

Нагадаємо, що 28 липня, у День пам'яті Святого рівноапостольного великого князя Київського Володимира, УПЦ КП влаштовує хресну ходу до річниці Хрещення Київської Русі-України.

Бабин Яр. Дорога смерті

Назустріч бігли якісь люди: "Швидше! Швидше! Ешелони чекають!" Потім повз натовп проїхали вантажівки. Вантажівки були наповнені якимись речами. На речах сиділи німці, грали на губних гармошках, весело реготали. "Це нас дещо заспокоїло: хіба можна так реготати, коли там вбивають людей?"

Городниця: від унікального скарбу до давньоруського городища

У Городниці на Житомирщині, де в кінці серпня знайшли унікальний тисячолітній скарб із 38 срібниками, археологи виявили невідоме досі давньоруське городище

Осмислений рух до голодовбивства. Як Сталін йшов до «великого переламу»

Останнім часом посилюються спроби влади РФ виправдати Сталіна щодо Великого голоду на досить своєрідному ґрунті – мовляв, оступився, наробив дурниць через недосвідченість.

Чи можна принизити Генія?

Наші предки жили у світі, відмінному від нашого. У світі, де Добро і Зло, Герой і Лиходій були чітко розділені і знаходились у постійному непримиренному антагонізмі. Релігійна свідомість вимагала устремління до святості, і навіть її антипод – комуністичний атеїзм у ХХ-му столітті змушений був на місце Святого письма встановити "Моральний кодекс будівника комунізму", який формально мало чим відрізнявся від загальноприйнятих моральних норм і так само вимагав від людини чітко визначеної громадянської позиції, моральної чистоти і принциповості.