Спецпроект

Всеукраїнський конкурс «Зберігаючи пам’ять про Голокост»

Національний історико-меморіальний заповідник «Бабин Яр» запрошує бакалаврів (3-4 курс), магістрів та аспірантів українських ВНЗ взяти участь у Всеукраїнському конкурсі наукових, науково-дослідницьких проектів на тему «Зберігаючи пам'ять про Голокост».

Про це повідомляє BABI YAR Holocaust Memorial Center.

 

Для участі необхідно подати наукові проекти з гуманітарних та суспільних наук: історії, філософії, права, психології, соціології, політології та інших, пов'язаних з тематикою Конкурсу.

Прийом заявок на конкурс триватиме з 20 липня до 1 жовтня 2018 року.

За підсумком оцінок Журі, визначається одне перше, два других та три третіх місця.

1 місце – 5,000 гривень та можливість проходження стажування у BYHMC з метою реалізації свого проекту спільно зі співробітниками Центру;

2 місце – 3,000 гривень;

3 місце – 2,000 гривень.

Конкурс організовано за сприяння Міністерства освіти і науки України, Київської міської державної адміністрації та НІМЗ "Бабин Яр".

Детальніше про умови конкурсу за посиланням.

"Ми створюємо культуру пам’яті в Україні", - Гаяне Авакян

Інтерв’ю зі співзасновницею Платформи пам’яті "Меморіал" Гаяне Авакян для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

Перешкодити єднанню ОУН із сіоністами. "Активні заходи" кдб

На початку 1970-х років із закордонних резидентур кдб срср надійшла низка документів, у яких зверталася увага на нову тенденцію в середовищі емігрантських центрів. Йшлося про те, що оунівці і сіоністи, попри здавалося б ідеологічні та інші розбіжності, почали об’єднуватися для спільної боротьби проти політики срср. Про те, як кдб намагався перешкодити такому єднанню, розповідають розсекречені документи з архіву Служби зовнішньої розвідки України.

Полон як тінь війни

Українська історія нерозривно пов'язана з війнами й боротьбою за незалежність. В усіх цих конфліктах українці опинялися в полоні: від часів визвольних змагань початку ХХ століття до сучасної війни проти Росії. Тема полону є не лише правовою чи військовою проблемою, а й історико-культурним дзеркалом епохи: вона відображає стан гуманістичних цінностей, культуру дотримання міжнародних норм і характер політичних режимів.

Тімоті Снайдер: Глобальна ініціатива у пошуках історичної правди

"Історія не є воюючою стороною. Завдання будь-якої серйозної історії, включно з таким проєктом як цей, — дійти до правди. А правда завжди цікавіша за міф. Правда демократична в той спосіб, у який міф бути не може, бо міф вимагає покори, міф вимагає відсутності сумнівів. Історична правда нагадує нам, що життя — це не стільки впевненість у чомусь хибному, скільки постійно зростаюче знання про різні речі, які можуть бути правдивими. Тому я не сумніваюся, що наприкінці цього проєкту люди в Україні і по всьому світі, будуть набагато краще підготовлені до боротьби з російською пропагандою, ніж зараз".