АНОНС: Лекція «Князь Костянтин Острозький – полководець»

Сучасники характеризували його як найкращого полководця свого часу.

Всеукраїнська кампанія Пам'ять Нації запрошує на лекцію "Князь Костянтин Острозький – полководець".

 

Його порівнювали з Олександром Македонським та Ганібалом-Баркою. Перемоги його прославляли, а невдачі робили ще сильнішим. Князь Костянтин Острозький – полководець Відродження!

Лектор: Борис Черкас — український історик, доктор історичних наук, автор книг і публікацій.

Час: 7 грудня, субота, 16:00

Місце: Будинок-музей Тараса Шевченка, пров. Т.Шевченка, 8a, ст.м. Майдан Незалежності.

Вхід на лекцію за вартістю пільгового квитка музею – 15 грн.

Кількість місць обмежена. Реєстрація за посиланням.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.