У Трампа використали фото з Революції Гідності для ілюстрації хаосу та насильства

Президент США Дональд Трамп використав у своїй виборчій рекламі зображення з подій на Євромайдані у Києві 2014 року, щоб проілюструвати, як виглядає насильство.

На це звернув увагу у США ексречник Гілларі Клінтон з питань міжнародної політики Джессі Лехріх (Jesse Lehrich) у Twitter, повідомляє Укрінформ.

 

"Нова виборча реклама Трампа, яке попереджає про хаос і насильство, зображує напад на поліціянта з боку протестувальників... Тільки ця картина з подій у Києві 2014 року, коли головорізи Януковича боролися за припинення демократичного повстання", - пише американський експерт.

Він також додав посилання на відповідне фото у Вікіпедії, яке використала кампанія Трампа.

На рекламному зображені кампанії нинішнього президента розміщені дві фотографії, на одній із яких Дональд Трамп стоїть в оточенні людей у поліцейській формі та заслуховує доповідь одного з офіцерів. Під цим фото міститься підпис "Громадська безпека".

Під іншою світлиною, де зображені події Революції Гідності, написано: "Хаос та насильство". Нижче на рекламному пості міститься напис: "Євангелісти за Трампа".

 

Від сестер-жалібниць до воячок: жінки в Армії УНР

В архівних джерелах можна зустріти чимало згадок про «сестер-жалібниць». За цим непоказним терміном приховується цілий пласт згадок, пов’язаних з участю жінок у визвольних змаганнях 1917-1921 років у складі армії УНР. Слідуючи поклику, вони опікувались хворими та пораненими, а під тиском обставин брали на себе обов’язки воячок, розвідниць та зв’язкових. І завжди піклувались про ближніх більше, ніж за себе

Година папуги. Ґудзики з Харкова

Станіслав Мікке вчепився у київського прокурора Андрія Амонса: "Хто це зробив?!" Більшість могил мала дивну рису — сліди від величезних бурів: земля була перемішана із перемеленими людськими кістками, зітлілим одягом та металевими ґудзиками. Подекуди траплялися великі грудки якогось білого хімікату.

Як дипломати УНР у Празі на інформаційному фронті воювали

Інформаційна війна – це, звісно ж, не винахід нинішнього часу. Нам часто здається, що ті інформаційні виклики, перед якими ми стоїмо сьогодні, є унікальними з огляду на нові технології, які приніс початок третього тисячоліття. Частково це правда. Сто років тому не існувало ні телебачення, ні інтернету, ні соціальних мереж. Однак вже існували газети і журнали, які були потужною зброєю впливу на громадську думку і позицію еліт.

Сталева труна на вісім персон

17 лютого 1864 року, сто п'ятдесят сім років тому, підводний човен "Hunley" конструкції Горація Ханлі атакував і потопив паровий шлюп "Housatonic" і це була перша в історії успішна атака корабля з глибини. Не надто тямущі в історії люди приписують Жулю Верну купу передбачень, і в тому числі – мало не винахід підводного човна. Це не так, це дуже сильно не так. Чистих передбачень у Жуля Верна дуже мало, а підводних човнів на той час було збудовано вже з десяток.