У Нідерландах жінка хоче повернути картину, яку 7 років тому подарувала музею

У Нідерландах жінка, яка сім років тому подарувала музею Рейксмузеум, що в Амстердамі, картину художника Барта ван дер Лека, хоче повернути полотно.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу в Гаазі з посиланням на NOS.

 

88-річна жінка пояснила, що коли її онука тяжко захворіла — у неї виявили пухлину мозку, — вона вирішила, що, віддавши картину, зможе зцілити її. Коли ж онука одужала, бабуся вирішила повернути картину, вартість якої, за оцінками експертів, становить близько 350 тисяч євро.

Своєю чергою Рейксмузеум заявив, що діяв добросовісно, згідно з усіма правилами. Однак, якщо буде доведено протилежне, то музей негайно поверне жінці картину, написану у 1918 році.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.