Дипломований історик із синдромом Дауна знайшов роботу за фахом

Бакалавр історії із синдромом Дауна Богдан Кравчук влаштувався на роботу за фахом.

Лучанин, який щойно отримав диплом, Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки, працюватиме екскурсоводом у музеї історії освіти Волині, повідомляє Укрінформ із посиланням на "Волинські новини".

"З 7 серпня він працюватиме на півставки екскурсоводом у Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти. Ректор навчального закладу Петро Олешко розповів, що історію Богдана він дізнався від його викладачів, після чого вирішив запропонувати роботу хлопцю, який так захоплюється історією. Богдан працюватиме в музеї історії освіти Волині", - йдеться у повідомленні.

 
Богдан Кравчук
Укрінформ

Як повідомлялося, Богдан Кравчук став першим українцем із синдромом Дауна, який здобув вищу освіту і отримав диплом бакалавра історії. 

Буркусь: хто сторожив спокій дому Франка?

Це був не безпородний дворовий собака (хоча і в тім нічого лихого нема, навпаки, не виключено, що й таких тримали Франки, бо принаймні в певний час пес був у них не один, а справжній гуцульський вівчур, полонинський собака, чи, як іще називають, карпатська вівчарка

У секторі «проблем ідеологічної боротьби»: історики та «перебудова»

Нині це Інститут історії України, а тоді слова "Україна" в назві інституту не було. Навіть у цьому в СРСР вбачали небезпеку. Всі спілкувалися російською, лише в одному відділі, де вивчали козаччину, українською. А аспірант Діма Табачник (який потім двічі у Януковича був міністром), ідучи до курилки повз цей відділ, казав: "Цвірінькають там цією українською"

Бабин Яр: гібридні контексти Сергія Лозниці

Мабуть, головною зіркою антиукраїнського шабашу, влаштованого цього року Меморіальним центром Голокосту «Бабин Яр» на багатостраждальних кістках його жертв, став кінорежисер Сергій Лозниця зі своїм фільмом «Бабин Яр. Контекст».

Валєр Бондар. Харківський літмузей. Середовище дев'яностих

Валєр Бондарь – «гуру і навчитель» Сергія Жадана, митець, який об'єднував творчу еліту не тільки в Харкові. Саме у майстерні Бондаря в ЛітМузеї виникло українське середовище неформалів ранніх 1990-х. Його рукою з кінця вісімдесятих – початку дев’яностих карбувалась в харківському просторі графіка перших кроків боротьби за самостійну, стильну і самодостатню Україну. І у дев’яності довкола Бондаря в Харківському ЛітМузеї сформувалося вільне від радянських кліше і провінційних комплексів мистецьке середовище