Українська правда
Історична правда

Американський агітпроп часів Другої світової. Частина 2

Теми: пропаганда, Друга світова війна, США, плакати, армія

В 1942 році президент США Франклін Делано Рузвельт створив Управління військової інформації. Воно мало у своєму розпорядженні потужні інструменти для інформування громадян щодо перебігу війни - голлівудьскі фільми, радіо і друковану продукцію.

За роки Другої світової Штати випустили агітаційних плакатів більше, ніж будь-яка інша воююча країна. Цікавий момент: американці не довіряли слову "пропаганда", тому офіційний Вашингтон використовував для означення цієї продукції прикметник "інформаційна".

Першу частину американських військових постерів дивіться тут

За допомогою цих постерів влада переконувала громадян економити і вирощувати продукти, не витрачати свої і чужі гроші на мандрівки, купувати облігації військового займу, стежити за своїм язиком і старанно працювати.

Більше плакатів можна подивитися на сайті ветеранської організації "Американський легіон".



20 фото
Артефакти за темою:
пропаганда
Останні надходження
АВТОРИЗАЦІЯ
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter